2010. január 3., vasárnap

I'm back

Először is Boldog Új Évet Mindenkinek!!!:)
Másrészt az ünnepekről:próbáltam rengeteg zöldséget ,meg gyümölcsöt enni( asok süti mellé :)) ,másrészt a hobbi sportoké volt a főszerep.Volt kedeves növendékeim kedves hívására futásnak adtam a fejem(mellesleg ,amire nem túl könnyű engem rávenni:)) ,amit ezúton is köszönök nekik!!Beköszöntött továbbá a "jégkorszak "is az életembe-azaz korira fel!Le is vontam a következtetést ,hogy mióta bellezek ,még "edzetlenebb"állapotban is jobban megy minden!!!!A korinak csak egy hátulütője van ,hiába lettem én ügyesebb ,a többiek sajna nem ,úgyhogy hála egy lelkes kezdőnek a csuklóm kicsit pihentetnem kell pár napig ,na de sebaj ,ebcsont beforr,azért az edzésről nem mondok már le!Ja ,meg persze volt még némi dance is,meg jó nagy izomláz tőle- azoknak is ,akik velem tartottak...:)

Ui:mindenkinek üzenem ,a lazálás ezennel véget ér és elkapom mindenkinek a grabancát,úgyhogy rettegjetek,I am back!!!:)

Nincsenek megjegyzések: