2010. január 15., péntek

Helyzetjelentés

Miután túlestem az első normál edzésemen ,megint benyeltem vmit ...na mindegy ...mikor végre elterveztem ,hogy kivel ,mikor ,mit és hol edzek ,már minden összeáált ,erre beütött ,egy jó kis BKV sztrájkkal megspékelve ,hogy a dolog végképp ne legyen egyszerű...
Amit hozzáfűznék a sztrájkhoz:ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ-hajtépéssel értendő!!!
Mert ügye már ott tartottam ,hogy a betegség ellenére is edzek ,lesz ,ami lesz (ne kövessétek példám !)őrültség alapon,erre rátett a sztrájk egy lapáttal a terveimre ,úgyhogy kénytelen vagyok újrabootolni....
Amint blogready állapotban lesz az új terv ,felrakom...

Addig is egy jó kis cikk arról ,hogyan fessünk kettlebellt:

http://kettlebellpainting.wordpress.com/

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A sztrájk mindenkinek betett, ha nem a Pesten való közlekedés miatt, akkor a MÁV szimpátiasztrájkja miatt, aminek ugye az a lényege, hogy a párezer BKV-dolgozó szimpi nekik, a többezer közlekedni vágyó honfitárs meg nem :-)