2009. december 3., csütörtök

Egy nő ezer arca...Farkas Mirjam SMR

Megkértem néhány barátomat,hogy írják le pár sorban az érzéseiket a nőiségről és edzésekről ,meg ami eszükbe jut,íme az első levél:




"Nos én is hozzászólnék Enikő blogjához, vitatkoznék én is azzal a kijelentéssel hogy egy nő vagy szexi-nőies vagy sportos-edzett…Egy évvel ezelőtt ismerkedtem meg a kettlebellel, és azóta csinálom, emellett még karatézom, és SMR tanácsadással is foglalkozom. Nagyon szeretem ezeket a sportokat, és nem érzem magam kevésbé nőnek emiatt, pont hogy ezek segítettek megtalálnom a bennem rejlő nőt. Itt arra gondolok, hogy nem feltétlenül attól lesz valaki nő, hogy olyan cuccokba jár, vagy hogy sminkeli magát, hanem ez belülről fakad. Igen, az igaz, hogy ezek a sportok keményebbé, erősebbé és edzettebbé tettek, de és? Fontosnak tartom, hogy egy nő is odafigyeljen a kellő mennyiségű mozgásra, és meg tudja védeni magát, ne legyen kiszolgáltatva másoknak. "

Nincsenek megjegyzések: