2009. december 17., csütörtök

E hét szellemiségében-Kultúrajánló

A múlt hét a horror hete volt( aki hallani akarta,pár napig nem aludt,magára vessen ,én szóltam ,képzelhetiterk én hány napig nem aludtam ,viszont a héten sikerült bepótolnom!:) ...e hét viszont a kultúra jegyében telik.

Kiállítás ajánló:

http://faraokincse.hu/
www.buddhafeszt.hu

Könyv ajánló:

Paolo Coelho:eddig 3 könyvet olvastam tőle ,az utolsót most fejezem be;tetszési sorrendben(alkalomadtán majd idézek tőle):
11 perc
Veronika meg akar halni
Portobelloi boszorkány
-mind három könyve nagyon elgondolkodtató ,az élet kérdéseiről ugyanúgy olvashatsz ,mint a törtélemről,ha elkezded,nem tudod letenni

Mozi:
Fame(Hírnév)
-háát az eredeti jobban tetszett...ráadásul én táncos vagy musical filmben mindig keveslem a táncos jeleneteket,dehát táncos múlttal ugye...mindenesetre azért ,aki nem látta a régit ,azt is nézze meg ,jellemfejlősdésben az lényegesen jobb volt...

Előadássorozat:
www.buddhafeszt.hu

Nincsenek megjegyzések: