2010. február 8., hétfő

Múlt heti edzésről

Na eddig ez volt eddig a legkeményebb hét ,a "hosszabb "edzéseimen még a 12 -es bellé volt a főszerep,a hét többi edzésén pedig előkerült a 16-os és a 32-s bell is...
Imádom a nagy súlyokat!:)Én a saját edzésemben mindig is az orosz módszert szerettem ,ami tömören annyit tesz ,fogd meg azt a súlyt ,amit nem bírsz el és használd azt(persze ezt másoknál nem alkalmaznám)!:)
A fő hangsúly a húzodzkodáson ill. a pistolon mostantól.

A héten beköltözött hozzám végre ismét a Syntha6 is ,amihez egy ideje sajna már nem tudtam hozzájutni,egy jó párszor életmentő...a Dessert forrásom is becsődölt sajna egy időre,pedig a kedvenc még mindig az lenne..

Az elmúlt két hétben a fehérjék közülpróbáltam minél szélesebb skáláról válogatni:csirkemell,pulykamell,marha,hal,rák,tojás,fehérjeturmix.
Keményebb edzéseknél nekem még mindig a marha teszi a legjobb szolgálatot ,perze azért ezt is csak módjával érdemes fogyasztani!

Nincsenek megjegyzések: