2010. február 20., szombat

Két heti összefoglaló

A múlt hét elején erős visszaesést tapasztaltam energiaügyileg,úgyhogy lightosabbra vettem a figurát,meg változtattam az étrendemen,ami csütörtökre meghozta a várt hatást,kicsattannok azóta az energiától...!!!

Ami a "diétát" illeti:először eliminációs étrenddel, próbálkoztam egy ideig az ekcémám miatt....,mivel nem hozta meg a várt eredményt,taktikát változtattam és rááltam egy rendszeres méregtelenítésre ,ami egyenlőre úgy tűnik beválik-szóval a táplálkozásom elsődleges célja az egészségem helyreáálítása és az ekcémám kezelése és végül az edzés támogatása.
Ami nekem legjobban bevált eddig minden szinten az a napok rotálása és ez mentálisan is a legjobb megoldás jelenleg számomra.

Az edzéseimről
:egyre keményebbek ,néha hosszabbak is...
Lakótársam lett a 28-as bell is,menet közben:)Továbbá jelentem olyan szintű edzésfüggőség tört ki rajtam,hogy nem tudok néha leállni,továbbá,ha aznap nem edzem elvonási tüneteim lesznek...:)
Ami rettentően érdekes,minél többet edzek ,annál több az energiám!!!
Ja és egy vicces momentum, sikerült ,majdnem ájulás szintig edzeni magam a napokban,hogy mi ebben a vicces,az ,hogy össze se mostak ,már kezdtem volna a következő edzést fülig érő mosollyal...:)
Ez van emberek ,jelentem edzésfüggő lettem!!!!:)
U.i:ja és belekezdtem a VO2 max őrületbe is:)

Nincsenek megjegyzések: