2010. szeptember 27., hétfő

Elmélkedés

Mostanában azzal töltöm a napjaim,hogy elmélkedek...különböző rendszereken.

Ami főként foglalkoztat az az ,hogy különböző módszereket tesztelejek mind táplálkozás,mind edzés terén.Tervezegetek,próbálgatok,mérem a fejlődést,tapasztalatot gyűjtök.
Egy kedves dietetikus barátom mondta anno még a főiskolán ,hogy csak az válhat szerinte igazán jó szakemberré,aki maga is kipróbálja a különböző technikákat.Ezalatt a barátom konkrétan azt értette,hogy egy dietetikusnak minimum egyszer életében meg kéne hízni és onnan lefogyni azért ,hogy hitelesen tudjon fogyasztani másokat ill.hízlalni(igen,erre is van igény)!

A suliban az ételek próbálgatásában nem volt hiány,de a gyakorlati tapasztalatszerzésre nem volt túl nagy lehetőség bizonyos tekintetben.
Ami viszont a főiskola javára volt írható,az a fakultációk sokasgában rejlett,amiket próbáltam a lehető legjobban kihasználni.Értem ezelatt a fitoterápiát,fájdalomcsillapítást-gerincbetegségeknél ,a különböző kommunikációs eszközöket,hogy csak néhányat említsek.Ezek egy részét próbáltam ,némelyiket a mai napig használom.Vallom,hogy a puding próbája az evés!!!
Amiért még hálás lehetek,hogy lehetőség nyílt belelátni mind az OÉTI,mind az ÁNTSZ , az élelmiszervizsgáló intézet és az akkori kutatási részleg területére a Sportkórházban.
Ezekből ,a tapasztalatokól a mai,napig sokat merítkezem!De ezek részese is csak úgy lehettem,hogy önként választottam őket!!

1 megjegyzés:

Papucs orrán Pamutbojt írta...

ez tök jó Enikő!!!!!!!!
és már mindég akartam kérdezn,mit gondolsz pl. a palenyósságról?

meg arról, hogy én évek óta hajnali háromkor eszem a legjobbakat? :-) (ezt csak viccből kérdem,de valóban így van)